Sneeuw in Nederland (nog 16 dagen, 15uur en 26min) - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Maaike - WaarBenJij.nu Sneeuw in Nederland (nog 16 dagen, 15uur en 26min) - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Maaike - WaarBenJij.nu

Sneeuw in Nederland (nog 16 dagen, 15uur en 26min)

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

20 Januari 2013 | Nederland, Spijkenisse

Terwijl Nederland steeds witter wordt en mensen de schaatsen onder binden is het in Nieuw Zeeland 23! graden. Wat een verschil... Maar de eerste kiwi is al gespot (zie de eerste foto op dit profiel). Deze kiwi is al bijna vijf jaar in Nederland en in de koffer van Harriet meegevlogen als cadeautje voor mij (Maaike). De kleine kiwi (suggestie voor namen?) gaat dan ook weer mee naar zijn geboortegrond om alle mooie plekjes van Nieuw Zeeland te bekijken.

Nog even en dan kunnen ook wij van het mooie weer aan de andere kant van de wereld genieten. De reis begint steeds meer vorm te krijgen! Alles is zo goed als geregeld en niets staat een groot avontuur in de weg. De routekaart is uitgestippeld, de camper gereserveerd en checklisten liggen klaar.

We stappen op het vliegtuig op 4 februari 2013. Uiteindelijk komen we op 6 februari aan op plaats van bestemming. Eerst even acclimatisering en daarna met de familie Janssen richting onze eerste bestemming Hamner Springs. Hierna trekken we erop uit maar daar komen uiteraard live verslagen van.

Wij hebben er super zin in en nog eventjes wachten en dan zijn we er... wij hopen dat jullie met ons mee genieten.

• 21 Januari 2013 - 20:22

Denise:

Hoi Maaike,

Leuk ! Het begin is er ! Nog even wachten en jullie kunnen aan de lange en bijzondere reis beginnen. Wat dacht je van TRAMMI voor de kiwi ? Dit zijn al jullie voorletters, kan natuurlijk ook MARTIM zijn etc.

Er komen vast nog leukere suggesties !

Succes met de voorbereidingen ! Dikke kus, Denise

• 31 Januari 2013 - 17:52

Angela :

Lieve Maaike (als schrijver van deze blog) en de rest van onze kinderen

We gaan er met zijn allen een geweldige reis van maken. De voorbereidingen zijn tot nu al een gezellig samenzijn geweest met ieder zijn eigen inbreng.De koffers liggen klaar, alles is geregeld en over 4 nachtjes is het zover. We vertrekken om 6.00 u richting Schiphol en stijgen om 10.35 met Singapore Airlines op naar Christchurch.
    Nieuw Zeeland he're we come, Thiijs en Hariette en kids we komen er aan.
    Dikke kus jouw schoon mama

• 31 Januari 2013 - 18:35

Ria Emans:

Hallo allemaal,
    Spannend hoor om met z'n allen zo'n grote reis te maken. Nog een paar nachtjes en dan is het al zover. Leuk om via deze site alles van jullie avontuur te kunnen volgen.
    Succes met de laatste voorbereidingen, inpakken etc. en dan... heerlijk op weg. Geniet ervan en alvast een hele goede, gezellige en onvergetelijke vakantie met elkaar.
    Liefs Ronald en Ria

• 01 Februari 2013 - 11:17

Rick En Ineke :

Hoi Maaike .

We zij heel benieuwd hoe jullie het in het echt allemaal gaan meemaken .
    heel veel plezier en een hele fijne vacantie .
    groetjes Ineke en Rick

• 01 Februari 2013 - 15:40

Jacqueline Sterken:

Hallo Maaike en de rest,
    Wat leuk dat we jullie kunnen volgen.
    Nu na alle voorbereidingen gaat het echte werk beginnen.
    We wensen jullie met elkaar heel veel plezier en geniet ervan.
    Misschien is wikki een idee als naam.
    Goede reis en heel veel liefs van jacqueline sterken.

• 04 Februari 2013 - 21:38

Ed En Desiree:

Hi Maaike and family,

Maak er wat moois van met elkaar en geniet van deze mooie reis.
    Zodra jullie dit lezen , hoop ik dat julie een voorspoedige reis hebben gehad.

Eeen lieve groet, Ed en Désirée