Nog maar 71 dagen! - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Maaike - WaarBenJij.nu Nog maar 71 dagen! - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Maaike - WaarBenJij.nu

Nog maar 71 dagen!

Door: Maaike van den Dool

Blijf op de hoogte en volg Maaike

25 November 2012 | Nederland, Spijkenisse

Vandaag is het nog 71 dagen tot wij in het vliegtuig stappen richting Nieuwe Zeeland. Wij zijn: Ton (pa), Angela (ma), Richard, Ilona, Mark en ik.

Met het gezin Kuiters + aanhang gaan we een maand lang op zoek naar kiwi's. De reden hiervoor is het 25 jarig huwelijk van pa en ma. Het is alweer vijf jaar geleden dat zij dit jubileum gevierd hebben. Aangezien wij (de kids) toen allemaal nog aan de studie zaten is februari 2013 de eerste datum geworden waarbij iedereen kan.

En waarom naar Nieuw Zeeland?
- Het is een prachtig land;
- Het is een bijzondere reis om met ons allen te maken;
- Thijs, Jet, Suzanne en Paul (vriendjes!) wonen daar;
- Waarom niet?

Reden genoeg al vraag je het mij.

één jaar van te voren hebben pa en ma de tickets geboekt en er zijn al vele zondagmiddagen versleten aan: wat willen we zien, hoe gaan we ons verplaatsen, wie neemt wat mee en welke route volgen we.

Via waarbenjij.nu ga ik onze reis vastleggen. Ik hoop dat het een beeld geeft van onze mooie reis en iedereen mee kan genieten.

Ga jij ook mee op zoek naar de kiwi's?